Khamis, 5 Mei 2011

citer korea baru aku tengok


ni citer yang aku xsempat tgok ritu...jungle fish,,citer dia bez la jgk...citer tntan budak2 skolah...diowang nk slesai satu kes...kwn diowang mati...sebsb bunuh diri or dibunuh...aku pon baru tgk skit...hero korea yang aku sker pon da...lee joon..membe MBLAQ...ensem woo.n dier ni gila2 otknye...dia slslu da dlm variety show oh my school...hah dah melalut plak...ok2...citer jungle fish nie sronok n sedap ditonton....kita berbalik pada variety show oh my school...aku xlarat nk gelak la...suma lawak2...pling bez bla diowang kena sambung lagu slap lena denda lar...diowang kena menari...last skali group mana yang kalah kena pkai kostum plik2 hahahahahahahahaha.............hodoh ada...cute da...seksi pon da......kalo korang tgk compem bez...satu lg drama detective in trouble..yang ni pon bez jgk....kisah pembunuhan yang sgoh tragis...yg diselesaikan oleh sowang detective yang panas baran...dia jadi detective sebab ank dia dibunuh....oleh ketua polis yang sekarang jd ketua dia taw...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan